sevimlipandahii canım bende 15 aralıkta öğlen 13.30 gibi ovitrelleyi yapmıştım. O akşam boş geçmiştik. 16 aralığı 17aralığa bağlayan gece 00.30-01.00 gibi ilişki olmuştu. Doktor bana 36.saat ve 60. Saat demişti. Yani iğneyi yaptığım günün gecesi hariç ondan sonraki iki geceyi söylemişti. Tutacağına hiç inancım yoktu tek ilişkide kalmıştık. Başka hiç ilişki olmamıştı.