dchdch Bende şuan 14. Haftadayım 7. Haftamdan beri kusuyorum şiddetli kusma atakları sonucu hep hastanede bitti, kusmaya bir başlıyordum ne yapsam ne yesem ne etsem geçmiyordu 15 dk da bir öğürme mide sıvısı seansı 7-8 saat direniyordum sonra hastane sıvı kaybı yaşıyordum açtım ilk başlarda zofer hapıda kusuyordum prilşam vs hepsini denedim işe yaramadı, şimdi 1 haftadır uyanıyorum sabah kusması veya öğürmesi daha sonra zoferi içiyorum hemen hergün bir tane bulantkm olsa bile yemek yiyebiliyorum su içebiliyorum bu çok önemli bebekte beslenemiypr dişer türlü idrar enfeksiyonu oldum susuz kaldığım için vs. Ben şuanda zofer içmeden duramıyorum vicdanım oynuyor ama doktor içebilirsin dedi zaten içmeyip serumluk olduğumda yine zofer vericek en azından saatlerce kendime işkence çektirmiyorum