ozge6 Kızlar bebişin kilosu 2.262 Fakat doktor Suyun biraz Fazla dedi korkmalı miyim? Birde sağ tarafım öksürünce hapşırınca batıyor acıyor sanki oraya toplanmış gibi Normal mi 🥺
kavalakurabiyesi ozge6 kilosu normalmsuyunuz fazla ise şekeriniz çıkıyor olabilir şeker yükleme yaptırdınız mı sağlık ocağında ğarmaktan şeker ölçtürün aç ve tok
ozge6 kavalakurabiyesi Şeker yüklemesi yaptırmadım evde kendim açlık tokluk ölçüyorum hep ama normal çıkıyor:/ kilom çok fazla 126 kiloyum 🥺😀
kavalakurabiyesi ozge6 evet maleaef kilonuz fazla ve direk şeker için risk gurubundasınız. Yerinizde olsam yükleme yaptırırım ölçümle yükleme çok farklı gizli şeker durumu olabiliyor en azından erkenden öğrenip kontrol altına alırsınız.
ozge6 kavalakurabiyesi Şeker yüklemesi gününü maalesef geçtiğim için önermiyor doktor . Diyet verdi elimden geldiğince uymaya çalışıyorum inşallah Allah’ın izniyle sağlıkla alırım kucağıma 🥺🤲🏻