Ceren04 yaa aynıyız seninle 🥹Ben de aynı şekilde 40ları falan beklemeyiz gibi geliyor. İnanılmaz bi heyecan, korku, tedirginlik tüm duyguları yaşıyorum bu ara sanki. Özellikle bu son günlerde regl sancısı gibi sancılar girer oldu korkutuyor beni açıkçası. Tam anlamıyla hazır mıyım bilmiyorum 🥹