rumeysa_d haftadayım bir sonraki muayene de 32. haftada falan oluyorum, merak ettim doktor nst istediğinde özelde para alıyorlar mı? sakarya beyhekime gidiyorum
AuraMomB Sanırım muayene olmuyorsan ücreti biraz yüksek, muayene varsa en düşüğünden baz alıyorlar. Bende Salı girdim 900 tl ödedim ama kan idrar vs de vardı içinde
ucuncugeliyo rumeysa_d ben burda okuduklarindan sonra ucretli kesin diue düşünmüştum ama hic bi ucret odemedik burdaki hastanede her yerde farkli
helin_a rumeysa_d 5 yıl önce gıtıgımde almıyordu şuan 2 cıye hamıleyım ama almıyorlar dıye bıkıyorum doktorun kapısında da 32 den sonra önce nts gır gel yazıyor