Merhabalar anneler. Dün gece uykudan aniden ağrı ile uyandım. Sol arka kaburgama ince belime doğru krampa benzer bir ağrı kitlendi . Ağrı tek bir noktada bıçak saplanır gibiydi. 9 haftalık hamileyim . Normal mi. 5-10 dk sürdü geçti uyudum. Doktoruma mesaj attım bebekle alakalı değildir dedi. Bu haftalarda böyle şeyler yaşayanlar var mı