Kızlar bileniniz vardır belki serklajlı hamileydim son haftalarda yüksek tansiyon çıktı ve kontrol altına alınamadı acil Sezeryana alındım bebeğim erken doğdu 31+5 te şu an kuvözde 😞 sezeryandan beri nabzım sürekli 100 120 arası kardiyolojiye gittim Holter takıldı küçük dozda beloc başladı ama sanki etki etmiyor gibi. Psikolojik mi sıvı kaybından mı tansiyon dengesizliği yüzünden mi hormonlardan mı bilmiyorum ama çok yoruyor. Bu süreç normal mi kızlar lütfen moral verin bu Taşikardi geçici midir sizde böyle bir şey yaşayan oldu 😔