Kızlar birkaç gün önce sancı ile hastaneye gittim durdurdular.. Dün yine sancım vardı karnımda sertleşme vardı saha doğrusu doktorum 1 cm açıklık var sancılara dayanamazsan gel dedi şu an erken dedi. Yattığımda kasılmalar azaldığı için dünden beri yatıyorum.. az önce tuvalette peçeteye çok afedersiniz nohut büyüklüğünde beyaz bir akıntı geldi normalde hiç olmamıştı böyle.. Aceba bu nişan olabilir mi ? Nişansa biraz daha beklemeli miyim hemen doğum başlamaz herhalde dimi ? Tecrübeli anneler bi aydınlatsın. Benim de ikinci gebeliğim ama ilk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamadım.. suyum geldi gittim doğdu bitti ama bu defa anlayamıyorum hiç bişeyi..