Selam kızlar biraz hüzünlendimm..
10 gün önce doktora gittiğimde 7+3 tü ama ultrasonda 6+1 çıkıyordu karından kalp atışı duyulmadı ama benim rahmim geride ondan kaynaklı duyulmaması ama kalp atışı var ben titreşimleri görebiliyorum alttan baksak kesin duyulur ama gerek var mı 2. Hafta sonra tekrar gelirsin demişti.Bende yok dedim kalp atışı varsa sesi duymasamda olur.Lekelenmem olmaya başlamıştı gittim 6+1 görünüyor yine geçen hafta ile aynı salı tekrar gel dedi ama belli yani gelişimi durmuş. Plansız ve 3.gebelikti baştan üzülmüştüm ama yavaş yavaş 3.çocuk fikrini de kabullenmiştim.Şimdi böyle bebek oluşup kalp atışı oluşmayınca üzüldüm biraz.Kanama ile kendi kendini atabilir dedi başına gelip kürtaj olmadan kanama ile düşük yapan var mı aranızda