alpomm valla ben ilk doğumumu normal yaptım ve pişman oldum ilk aylar çok genişledi eskisine dönmesi 2 yılı buldu. ve alttan da dikiş aldım ağrılıydı. yani bu benim deneyimim ve benim vücudumdu herkeste aynı olmayabilir.
badhomian alpomm pelvis egzersizleri yapmışmıydınız doğumdan önceki dönemde veya spor geçmişiniz varmıydı acaba çok uzun sürmüş canım
sarilale123 hghg ben doğum yaptım Dr genişlemesini önlemek için ona göre dikiş atıcam sorun olmayacak dedi, ben hiç bişey demeden. yapmasaydı genişleme olurmuydu bilmiyorum ama şuan dar bazen canım yanıyor onu biliyorum
HafVel 30091991 valla doğum yapalı daha iki ay oldu. Dış görünüm olarak düzelmez dedi doktor. İçi ne alemde bilmiyorum
30091991 P16 ben eski zamanlar olduğu için öyle demiştir dedim ama şimdi yapıp pişman olan da çok var