dilaraacetinn amin canım Allah razı olsun.🌸 Ben paket almadım yani gerek duymadım pakete, tahlillerimi hep sağlık ocağında yapıp gittim. Detaylı ultrason dışında testleri yaptırmadım. Evet aynı hastanede yaptırdım. Açıkçası burada bende okudum memnun değiller ama ben gayet memnun kalmıştım. Yani çekim esnasında soru sordum hep cevapladı, yüzünü görmek için baya uğraştık hatta göstermiyordu benimki😁 yani çekim esnasında sürekli konuşup anlatmıyor ama sorunca cevap veriyor. Valla çevredeki bir çok hastaneye göre uygun. Bence gidilir. Sezeryan olduğu için birde mesai saatleri dışında olduğu için 74 bin ödedik canım biz. 64 bin sezeryan 10 bin mesai saatleri dışında hocanın aldığı ücret.🌸