Kızlar selam, bugün 37+0 doktor kontrolümüz vardı , bebegim normal doğum pozisyonunda zaten bizde normal doğum planlıyorduk, fakat doktorum bebeğin suyu azalmış o da normal doğumu etkileyebilir dedi , şimdi sıradaki kontrole kadar bol su iç , normalde içtiğinden de fazla iç artırmaya çalışalım dedi duruma göre tekrar bakacak , nst m normal çıkıyor sancım falan yok . Bu durumu yaşayan yada bilgisi olan var mı aranızda ? Biraz uzun yazdım kb yın, bilenler cevaplarsa sevinirim 😌