pamuksekeer Kızlar İmom omega ve new life b12 plus kombinasyonunu kullanan var mı imomda 400 mcg new life de 400 mcg folik asit var sizce az mı çok mu yeterli folik asit mi kullanıyorum
Dryglgl pamuksekeer sanırım 1.trimestırdasınız doktorlar 400 öneriyor folik asiti fazlasını önermiyorlar
Dryglgl pamuksekeer ya bana da gebelik öncesi baktırdım ben değerlerime bebek istiyoruz dediğimiz zaman folik asit kullanabilirsin düşük biraz değerin şimdi kullan biraz yükselsin gebeyken yüksek doz veremem sana demişti doktorunuz daha iyi bilir belki kan değerinizle alakalı böyle kullandırıyor olabilir
Dryglgl pamuksekeer doğrudur ya sizin sürecinizi doktorunuz daha iyi bilir güvenin ona sağlıkla kavuşun inşallah 🤍