2020 de fatma bolkan hocamla tüm muayene ve doğumumu yaptım çok memnun kaldım çok iyi ilgili bir doktordu aöa çok yoğundu ulaşmak biraz zor olabiliyor bazen. ozman koru çukurambar ile anlaşmalıydı beğmde evim çok yakındı oraya çok iyi olmuştu şimdi uzaklaştım maalesef yakın olsam yine fatma hocayı seçerdim.