Tüp bebek tedavisi gördüm transferin 10. Günü beta 64.35 çıktı 48 saat sonra 62 ye düştü doktorum bişey demek için erken düşüş de çok fark olmadığıı icin bekleyelim 48 saat sonra tekrar kanda bakalım dedi böyle bi durum yaşayan var mı yükselme ihtimalı olur mu