Çok normal hamileyken özellikle ilk aylarda hormonların coşmasıyla çok daha hassas oluyoruz ben saçma sapan şeylere ağlayıp kavga çıkartıyordum ama eşimi tembihlemiştim beni alttan al duygusallığım fazla bu sıra falan diye o da sağolsun çok fazla alttan aldı. Eşiniz anlayışlıysa güzelce konuşun derim bebişinizin sizin iyi beslenmenize iyi ruh halinize ihtiyacı var çünkü🫶