Blackwind 25 haftalık hamileyim idrarda bakteri çıktı monurol toz antibiyotik ve piyoleseptyl antibiyotik verdi doktor antibiyotige başladığımdan beri ishal var tehlikeli mi acaba acile mi gitsem bi daha yan etki falan mı yaptı yaşayan var mı bu durumu