benim de dpo 8. bat 4 mart gözüküyor takvimde. ara ara sağ ve sol kasığa ağrı girdi ayrı ayrı birkaç kez. göğüslerimde aşırı dolgunluk var ve hassasiyet de var. fazla akıntım var. bir kez de belime bir ağrı girip geçti hemen iki gün önce. evde freely erken gebelik testi vardı dayanamayıp onu yaptım iki gün önce negatif çıktı. belki daha erkendir diye düşünüyorum bakalım