Deletedmom_584 benimde aynı şekilde sizinki gibi, inositol çok faydalı dediler umudum yüksekti doktorda yazdı 3 ay düzenli kullandım üstünden de geçti zamam ama olmuyor diğer takviyeleride kullandım aylarca bana mısın demedi. birde yumurtaların kalitesine çok faydası var diyorlardı. benimde 2 sene oldu söktürücüsüz adet olamıyorum bir şekilde yumurtladığım zamanlar oldu inositolle de yumurtladım aslında, 4 kere çatlatma iğneside oldum yumurtaları bir şekilde büyütüp çatlattık ama asla tutmadı strestende uzak durdum, bütün değerlerimde çok iyi. Yumurtalar kalitesiz demekki nasıl olacak bilmiyorum bir ay bile kaliteli denk gelmiyor çok enteresan olmayınca olmuyor