Deletedmom_584 inositol zaten çok önemli
Bir de kan şekerinizi hiçbir zaman zıplatmayın.
Glikemiks indeksi düşük şeyler tüketin.
Ne yerseniz yiyin önce lifli gıdalardan başlayın ki midenizde kalkan görevi görsün.
Antioksidan açısından zengin besinlerle beslenin.
Paketli gıda kesinlikle tüketmeyin.(paketlide kastım içindekiler kısmı uzun uzun yazan paketli gıdalar)
Her zaman tabağınızın yarısı sebze olsun
Hayatınızın en az %80i iyi,temiz ve sağlıklı beslenmek olsun.
Ayrıca en önemlisi hormonlar yağ çalışırmış sağlıklı yağları bol bol tüketin.( avokado,ceviz,fındık,balık,zeytinyağı)
Hamile kalamadım ama bu düzende beslendiğim için hem yüksek olan hormonlarım ilaçsız düştü
Hem de 35-40 günde olan reglim 28 günde bir oldu.