Kızlar 8+6 günlük hamileyim sabah sağlık ocağında idrar verdim enfeksiyon çıktı ama 5 dakika da sonuç çıktı çok güvenli değilmiş o test o yüzden devlete geldim normalde özel talipliyim bakar mı bilemedim randevu aldım ama bakalım idrar kültürü de yaptırıcam