aysednss Kızlar 8 aylık hamileyim 1 ay kaldı doğuma saçımı boyatırsam sıkıntı olurmu acil dönüş yaparmısınız 🙏☺️
Salmanc aysednss bu kadar beklemişsin bence boyatma arkadaşm . Ama eğer çekim falan yaptıracaksan ve diplerin beyaz çıktıysa reklamlara çıkan sprey boyayı kullan bir kaç saatlik