Hanımlar merhaba. Biz Batman’a haziranda tayin olduk bilenler bilir aşırı bir sıcak oluyor burda. Benimde doğumum yaza denk geliyor ben şimdi oğluşuma hastane çıkışı tulum falan alırken uzun kollu mu almalıyım kısakollu mu çok kararsızım. Ankarada fln olsak uzun kollu alırdım çünkü sıcağı buralar gibi değil. Ama Batman için soruyorum nasıl yapmalıyım kısa alıp ince hırka mı tasımalıyım yanımda yoksa yeni doğmuş ince uzun kollu mu ay napsam akıl verin