tugbazeyd1 2.gebeliğim şafak 31🥲 ilk vajinal doğumdu 38de geldi oğluşum😍 şimdi 35 haftalık kızıma hamileyim gelişimi 1 hafta gerideymiş eğer geride olursa doğum planlanacak🥹🥹🥹
colkizi Uygulamada son 15 ama sezaryen olduğu için haftaya perşembe tam 1 haftam kaldı çok heyecanlı . Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🩷
minnosss58 tugbazeyd1 uygulamaya göre 56 gün var ilk gebeligim bakalım ne zaman gelmek isteyecek hanımefendi 🤭
1Uykusuzanneee tugbazeyd1 son 59. 2 hamileliğim. Oğlum 41. Haftada suni sancıyla gelmişti şimdi bakalım kızım hangi haftada gelecek🥰