6+3 teyim normalde kendi doktorum radyolojide kese fetüs ve kalp atışı görmüştü 8 haftalık hesapladıkları için ufak demişlerdi başka bi doktorun fikrini alalım dedik tetkikler yapıldı 2 gün arayla bu kez kese boş kalp atışı yok dediler her gün olmamakla birlikte 1 hafta da baya 2 3 güne bir açık kahve az miktarda akıntım oluyo bu durumu yaşayan varmı