bbusra00 Merhaba arkadaşlar 37. Haftamdayin son 2 3 aydır düzenli magnezyum hapi içiyorum doğumdan sonra da kullanmama gerek var mı
esraa65 bbusra00 37 den sonra bıraktırmıştı doktor kasılmaları hissetmek için bırakılıyor sanırım. Yine de doktorunuza sorun
birerkekannesi__ bbusra00 37ye girdim doktor bırak dedi kasılmaları önlediği için gecelerim kabus bacak kramplarımdan dolayı uyuyamıyorum
bbusra00 esraa65 bende hapim bitmişti diye hap aldim o da 90 tabletmiş o kadar kullanmama gerek var mı yok mu diye kararsız kaldim doktora da sormayı unutmusum onlar da hiç takip etmiyor ne iciyorsun ne icmiyorsun bana bişey demediler
bbusra00 esraa65 iste doğumdan sonra magnezyum kullanmaya gerek kaliyor mu acaba ondan emin olamadım herseyin fazlası da zarar