Ben dört yıldır evliyim esimdede bendede hicbir problem yokdu. Ama hicbirsekilde de gebelik olusmuyordu. Bizde aşılama yaptırmaya karar verdik ekim ayında asılama yaptırdık ama tutmadı. Sonrasındada hicbirsey yapmadık. Ama Allah’ın işi aşılamadan iki ay sonra kendiliğinden gebe kaldım🤲 Rabbim isteyen herkese en doğru zamanda nasip etsin 🤲🤲