sevgi5_6 benim 2. gebeliğimde kızım doğmak bilmedi günüm dolunca doktorum çok beklemek istemedi hamileyken babamı kaybettiğim stresli bi gebelik yaşadığım için suni sancıyla yaptım doğumumu 36.Haftadan itibaren hergün bir fincan papatya çayı içtim, doğum tarihi belirlenince de bi gece öncesi kekik çayı ve papatya çayı içtim, ananas ve hurma yedim(tek sayı olacak hurma)yerleri elle çömelerek sildim,merdiven indim çıktım,sıcak suda oturdum sabah da tekrar duş alıp gittim hastaneye 4 cm açılmam vardı doğumum da suni sancıya rağmen rahat geçti bir de ben gebelikte pilates çok yapıyorum akşam tv izlerken bile pilates topu üzerinde egzersiz yaparak izlerdim.Bu dediklerimi uygulayın doğumunuz rahat geçecektir Allah’ın izniyle🤲