s1laax Kontrole gittiğim de 10+1 olacağız cinsiyet belli olur mu sizlerin ne zaman belli oldu oğlumda 11. Haftada öğrenmiştik
ayse988 s1laax ben bugün öğrendim 11+3 çekim yapacağım için kâğıtta aldım ama şuan bende bilmiyorum 🙈
buketdeniz19 s1laax olmaz canım daha küçük ben 12+5 te fetal dna testi ile öğrenmiştim sonrasında bebek hemen gösterdi