ben de aynı şekilde tek düşük yaşadım, bizde baktırmadık doktorlar tek düşüğün çok normal olduğunu söylüyorlar riskli bir durum düşünmüyorlar, şimdi 2. gebeliğim ilk gittiğim doktor coraspin başlamamıştı 11. haftamda doktor değiştirdim daha içime sinen bir doktor buldum, o doktor tedbir olarak başlayalım dedi zararı yok koruyucu olarak başlanması kabul edilir bir sebep oluyor ama doktordan doktora değişiyor bu karar 🤷🏼♀️ ben 4+6yken betahcg verdim 5+2 de gittim doktora ama istersen 6. haftayı bekle karından ultrason ile kese görünür hatta 6+5de benim kalp atışı da gözüktü, strese sokma kendini her gebelik farklı ilerliyor zaten çok başındasın ekstra kullanacağın tek şey folik asit şu anda diğer ilaçlar zaten doktor başlarsa da o zamanlar başlar, inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🫶🏻🫶🏻🫶🏻