Dündendir beni asla uyutmayan ve bir saniye bile geçmeyen gömülü 20 lik diş ağrım var. Bugün diş hekimine gittim gömülü olduğu için iltihaplandığını söyledi ve Augmentin yazdı. Kadın doğum doktoruma da sordum kullanabilirsin dedi fakat 9. Haftada oluşum beni çok tedirgin ediyor bebeğime herhangi bir etki yapmaz değil mi? Ağrısından duramıyorum ama bi yerden sonra mecbur gibi hissediyorum. Kullanan var mı?