Fatma_furkan1996 Kızlar bu sabah göbek bağımız düştü çok şükür kızımı güzelce yıkamak istiyorum tek başımayım ama unuttum nasıl yıkandığını😂bana yardımcı olur musunuz nelere dikkat etmem gerekiyor ☺️
1cey Fatma_furkan1996 göbek bağı düştükten bir gün sonra yıkamıştım ben, bölge tamamen kuru olsun diye ılık ve süreyi kısa tutmak daha iyi oluyormuş.
Havin49_ Fatma_furkan1996 kaç günlük cnm ben ilk oğlumu göbek bağıyla yıkadım bişey olmadı ama ikizler küvezden aldığımda düşmüştü zaten göbek bağları
Edacck Fatma_furkan1996 bir gün bekleseniz daha iyi olur. Göbek deliğine bakın iyice kurumuş mu. Enfeksiyon kapmasin diye
Fatma_furkan1996 @Edacck @1cey göbek deliğini tülbentle kapattım canım ne olur ne olmaz o şekilde yıkadım çok şükür 🥰
Ruyasekr2089 Fatma_furkan1996 bence bir gün sonra yıkayın ben aynı gün yıkadım göbeği kanadı sürekli. Sonrasında acile gidip tekrar k vitamini aşısı yaptırmak zorunda kaldık kanama durmadığı için
suragungor Fatma_furkan1996 gobek bagi dogduktan 4 gun sonra dustu dustukten 4 gun sonra yika demisti doktorum gobek deliginin icinde iltihapli akinti vardi o akintinin kurumasini bekledim 4. Gun gobek deliginin cevresine icine sudocrem surdum su girmesini engelliyormus muslin bir ortuye sarip filenin uzerine yatirip yikadik yikarken odada hem dogalgaz hem elektrik sobasi actik usumemesi icin sampuanlamadik suyla yikadik