Canm bende çok yaşadım onu yarın 17 haftalıgız, daha 2_3 gündür agrımıyor. Doktoruma sordum harketsızlıkten olur dedi,ama ben çalışıyorum ve deli gbi hareket ediyorum o da şunu dedi,normal yaptığın aktıvıtelerın bi tık üstüne çıkman lazım. Bende iş çıkışı yürümeye başladım azaldığını farkettim çünkü çok fena bi agrı o,yürümem değişiyodu. Çok iyi anlıyorum.senı