Buyukumutlar İki oğlu olup da üçüncü çocuğu kız olan var mı? Benim çevremde hep ya ikincide bırakmışlar ya da üçüncü de erkek olmuş. 🤭
Busranur_mnts Buyukumutlar görümcemin 2 oğlu vardı 3.ye de erkek dediler🤭 sağlıklı olsunlar da hepsi göz nuru
seher_3590 Buyukumutlar bu çok doğru ya gerçekten hep ilk 2 cinsiyet genelde aynı oluyor ama çoğu zaman 3.cocukta döngü kırılıyor 😇
minikmucizem26 Buyukumutlar benim iki kizim var.. üçüncüye hamileyim buda erkek olucak nasipse yeni ogrendim💙🤲
Buyukumutlar Busranur_mnts öyle tabii de hep nedense üçüncü de erkek oluyormuş gibi geldi bana da 😅 iki kızdan sonra üçüncü erkek olanı duydum ama dediğim gibi tam tersine hiç şahit olmadım 😅
ikizlerimibeklerken95 İkiz oğlum olacak 3-5 seneye 3.çocuğu düşünürüz diyordum ama tekrar ikiz erkek olma ihtimali beni biraz vazgeçirdi 🥲😂😂 sağlıklı olsunlar mutlu ve güzel bir hayatları olsun cinsiyetin önemi yok Allahtan hayırlısı💙
ikibalannesiii Buyukumutlar arkadaşımın iki oğlu vardı 3 üncü kazara hamile kaldı kız olur diye çok heveslendi erkek oldu o da
eminaas Buyukumutlar eğer çocuk istiyorsanız bakabilecek durumdaysanız bence şansınızı deneyin neden olmasın
-Papatya33 Kaynanamin 2 oğlu olunca 3. De yapayim kız olur demiş yapmış. 3. De erkek olmuş .. hep anlatir kız olur diye istedm oda erkek oldu der