Hepimizinsorunlarivar13_ 16 haftada 24 haftaya çıkması planlanıyor ama ücretinde değişiklik olacak mı acaba yada aynı para 6 aya mı bölünecek acaba?
sln112 Devlet memuruysanız maaşta değişiklik olmuyor sağlık çalışanlarının az bi kesintisi olur o kadar. Paranın bölünmesi gibi bi durum yok
parla94 özelde nasıl oluyor ve izin sonrası şirket çıkış verse işsizlik maaşı için sıkıntı olur mu bilgisi olan var mı
Hepimizinsorunlarivar13_ parla94 çıkışı iş yeri verirse işsizlik alabilirsiniz ama iş yeri mahkeme açmaman için ileride bütün haklarımı aldım diye imza attırır
parla94 Hepimizinsorunlarivar13_ işten çıkanlara yapıyorlar onu eğer bi süre çalışmayacaksa o kişi. doğum izni sonra işten çıkardılar gibi görünürse ben şikayet etmeyeceğim zaten ama bunun dışında bi sıkıntı yaşamaz herhalde şirket değil mi