merveasd tabi ki kader. Ben ilk çocuğumdan sonra tek çocuk yeter demiştim. İstemiyordum da doğum kontrol ilacı kullanıyordum. Aynı zamanda eşimde korunuyordu. Doğum kontrol ilacı regl kanamamı çok azalttığı için doktorum bi bırakıp tekrar duruma bakalım dedi. Bıraktım ama eşim hala korunuyordu. Hemen hamile kalmışım. Şok olduk. İlk başta çok ağladım ama demek ki böyle olması gerekiyormuş. Şuan kızım kucağımda iyi ki olmuş diyorum