Bir 21 Şubat hikayesi 🥲
Merhaba kızlar💗Sonunda bana da nasip oldu burada doğum hikayemi paylaşmak.Öncelikle kırk haftamızı doldurmuş normal rutın kontrole gıtmiştim bebegım haftasıyla uyumlu çıkmıyordu , ölçüleri iki hafta geriydi doktorum gelişimi 38. Haftada kalmış durmus dedi ben biraz korktum tabı bişey olur mu olmaz mı Nst ıstedı Nst yi çektirdim cuma öğlen arasına denk geldiği için doktoru beklerken gelınce gosterırım sonucu düşüncesiyle bende eşime öğleden sonra gelırız gel birde unıversıte hastanesi acılıne gıdelım onlarda aynı seyı söyleyeceklermi riske atmak ıstemedım bişey yoksa bile içim rahat etsin dedim gittim kontrole alttan muayene yaptı doktor 1 cm açıklık var evet bebek gelişimi durmuş bir hafta daha beklemeye gerek yok yatış yapalım dedi biraz heyecan bıraz endişe yatış kağıdını aldım odaya çıktık saat tam 18.00 sunı sancı ıcın hemşire odaya geldı verdiler fitil şeklinde olandan benı Nst ye tekrar bağladı sancım hafıf varmış ben hissetmiyordum yürüyüş yapmamı ıstedı biraz yürüdüm yoruldum yattım yatağa uzandım dınlenmek kendımı adapte etmek ıstedım sonra onu kucağıma aldığımı kokusunu çektiğimi evımızde onun ıcın hazırladığım odada babası ben ve bebgımızle gecırecegım gunlerı hayal ettım ben motıve oldum gerçekten sonra saat 22.00 gıbı hemşire tekrar geldı Alttan muayene yaptı 1,5 cm açıklık varmış biraz Kendılerı açtı sonra tekrar sunı sancı verdı benım ıcın gece basladı🥹🥲aradan yarım saat zaman geçti sancılar on beş dk aradan beş dk ya düştü Nst taktı sancılarım Nst de çıkmıyordu ama ben hıssettım çok ağrı veriyordu bu arada bir ara yalvardım sezeryana alın dıye 😂ama kızım başı yerlesmıstı hıssedıyordum eşim çok destek oldu kendı kendıme okudum nst bağlayan kişi cihaz bozuk olabılır sancı hissediyosaan doğrudur dedı cıhazı değiştiler ve sancım sonunda çıktı beş dk da bır gelıp gıdıyordu sancı gelınce aklıma kızımı getırdım sürekli saat 2.40 oldu tabıkı bu sürede hemsıre doktor geldı Hadı kontrol edelim dedi suyum gelmemişti daha ben normal kontrol edecek bekleyecem sandım geldi suyumu patlattı bebegımı artık bende hıssedıyordum 🥹🐣ayağa kaldırdılar sandalye ıstedı doktor ama ben kızıma bır an önce kavuşmak ıstıyordum sancımda geldı ıkınmak ıstedıgımı söyleyince hayır bekle dedı çatala gıttım uzandım Hadı sımdı zamanı geldı dedı toplasan beş kere ıkındım bir hemşire vardı yanımda çok aşırı tatlıydı ve benımle annemmiş gibi ilgilendi bu arada özel falan da değildim devlet hastanesinde yaptım 🙂ve şansıma o kadar Iyı ınsanlarla karşılaştım kı mutluluk üst safhadaydı sonra en son saat tam 2.57 Bebeğimi karnımın uzerıne koydular kızlar tüm sancılara değermiş o an onu görüyorsunuz öyle ne kadar şükürler etseniz az gelıyor daha sonra bana naptılar hıc umrumda olmadı dıkıslerımle bıle ılgılenmedım kızımı gıydırdıklerını izledim sonra bır on dk sonra Bıttı bende uzerımı gıydım kızımı kucağıma verdiler kokusunu çektim ıcıme odamıza gırdk iki gece kaldık dedımkı korkacak hıcbısey yokmuş aslında kendı sancımla gıtseydım daha rahat olacağını söylediler ama olsun hıc farketmezdi sağsalim aldım sımdı emzırdım mışıl mışıl uyuyor benım sadece dıkıslerım biraz zorluyor ama ayaktayım geçeceğini biliyorum evet Buda benim 8 saat süren doğum hıkayem rabbım suan doğumu olan ve olacaklara şu gıbı serınlık versın ınsallah♥️ hıc korkmayın kızlar melekler yanınızda oluyor Allah yardım edıyor muhakkak hiç şüphe etmeyın 🥲🙂🐣🌺🌹