r_mlk Nstde sancım gözükmüyor sanırım 2 gün öncede nişanım geldi belim ve kasıklarım çok ağrıyor doktora gitmeli miyim emin olamıyorum
aydinaleyna61 r_mlk kaç haftalıksın şuan ben ikinci gebeliğimde aynı şeyi yaşadım nst de sancı yoktu ama çatı muayesinde 4 santim açıklık çıktı suni sancı taktılar tetikledi tabi sancımı da doğumum başladı 37+3 doğurdum
tatliheyacan r_mlk benimde akşamları ağrım oluyor şüpheleniyorum bende sonra uyuyunca sabaha rahatlamış kalkıyorum