pispisi Merhaba Samsunda özel ya da devlette gebe okuluna giden var mı kacıncı haftada gidiliyor eşiniz de katılımcı olabiliyormu
Merw pispisi Ben gidiyorum 1 aydır falan atakumda sağlıklı yaşam merkezinde. Genelde tek gidiliyor ama geçen hafta eşli de yaptılar ona katılamadım ben. Pilates ve eğitimler oluyor. 20 li haftalarda gelenler de vardı ama çoğunluk 30 lu haftalar