kubraacar3434 Cinsiyet 16.haftada belli olur mu acaba yarın doktora gidicem söyler mi çok merak ediyorum 🥰
060436 kubraacar3434 bebeğin pozisyonuna bağlı ben13+4 öğrendim 16 haftada tekrar aynısını söyledi kesinleşti cnm
snlk94 kubraacar3434 benimde 16. Haftalık cumartesi gideceğim inşallah 13. haftada %90 erkek demişti 🤍
melisa_dfj Bende Bügün 16 haftaya girdim pazartesi hastaneye gidicem o zaman 16+4 olurum inşallah gösterir ya
kubraacar3434 melisa_dfj inşallah öğrenirsiniz aslında baya büyümüş oluyor ama şans tabi birazda bazı bebişler saklıyor göstermiyor inşallah gösterir 🥰
melisa_dfj kubraacar3434 inşallah yaa senin de benim de gösterir ilk bebek insan çok merak ediyor bide karın Ağrıların oluyor mu gerilme benim çok oluyor ya normal mi
melisa_dfj 16 haftalığım bende en son 12 haftada gitmiştim çok küçüktü o zaman bakalım inşallah bende pazartesi öğrenirim
kubraacar3434 melisa_dfj benim 3. gebeliğim ama benimde ilk gebeliğimde ağrılarım oluyordu gerilme gibi kasık ağrıları
060436 melisa_dfj çok normal rahim büyüdüğü için benim 3 cü olucak o gerilmeler hala ver senin karnın ilk defa şiştiği için bu ağrıları daha çok hissedersin 😊
kubraacar3434 060436 ayy ne güzel inşallah öğrenebilirim önceki zamanlarda hiç birşey bahsetmediler o yüzden çok heyecanlı 🥰
060436 kubraacar3434 inşallah öğrenirsin gitmeden önce bir çikolata meyve suyu iç Yarım saat önceden bebekler çikolataya bayılırlar 😂
kubraacar3434 060436 benimde üçüncü hayırlısı ile gelsin inşallah oğlum ve kızım var sizin çocuklarınız
melisa_dfj 060436 ay iyi bari yaa rahatladım yeni başladı ağrılar karnım da büyüyor aslında ama ne bileyim işte insan yine bir huzursuz oluyor 😂
060436 kubraacar3434 benimde bir oğlum bir kızım var ikinci oğlumu bekliyoruz çok şükür sağlıkla doğsun narin kızım evimin tek prensesi kaldı çok şans li nazlı kızım 🥰🤲
kubraacar3434 060436 ayyy ne güzelll Allah bağışlasın benim kızımda erkek istiyor 3 yaşında kız istemiyor heralde evin tek prensesi olmak istiyor ailemde çoğunlukla erkek hissediyor sağlıklı olsun tabiki en önemlisi o 🙏
kubraacar3434 snlk94 ay ne güzel sizde erken öğrenenlerden bana hiç birşey demediler devlet hastanesine gidiyorum bu arada sağlıkla gelsin inşallah 🙏