Yaptır hiçbişey olmaz. Kızlar bu aşı sonrası kol ağrısı olmaması için size taktikler yazayım. İlk olarak aşı olurken kendinizi sıkmayın ne kadar etinizi serbest bırakırsanız o kadar az ağrı olur. 2. Olarak sonrasında kolunuzu kıpırdatın ve biraz ağır kaldırın (sürahi gibi tencere gibi şeyler ) yani aşı oldum diye kolunu kıpırdatmazsan iyice ağrımaya başlıyor. Benim böyle hiç ağrım olmadı