Sizin kan uyuşmazlıgından dolayı olmuş olabilir. Benimde 10 haftalıkken yıgun bı kanama olmuştu sonra sında gectı ama kahverengı lekelenme olmaya basladı gıttıgımızde kese arkası kanama alabı vardı 1 hafta sonra tekrar kontrole gittiğimizde kendılıgınden kaybolmuştu