İki düşük sonrası yaptırdığım genetik testlerde hem pıhtılaşmam çıktı hemde kromozomda dengeli translokasyon taşıyıcısı olduğumu öğrendim doktor tabi direkt pgt tüp bebek önerdi doğal yolla denesen 4′te 1 sağlıklı olur gibi gibi konuştu
Bu durumu yaşayan geçiren pgt yaptıran veya doğal olarak sağlıklı gebelik elde eden var mı bilginizi fikrinizi paylaşabilir misiniz