rabiames Toco 59-39-40-40-65 çıktı nstde açıklık yok, sancın hafif daha doğurmazsın dedi ebe. Sizce ne kadar sürer doğum başlaması
athena1 rabiames Sizinle aynı gün ve haftadayım sorunuzdan bağımsız ben şunu soracağım hiç sarı bir akıntı geldi mi sizde benim iki gün önce geldi doktora sordum .Kanlı olması gerekiyor dedi ama internette kan olmadan da olabiliyormuş .Bilginiz var mı ?
rabiames athena1 bende gelmedi, açıklık muayenesi yaptı bugün ebe, muayeneden sonra lekelenme olabilir dedi
ru_a6 athena1 Bende 37+3′üm notmalde de hamileliğim boyunca hrp sarı akıntım oldu ama özellikle 2 gündür daha fazlalaştı ama nişan olduğunu düşünmüyorum son zamanlarda akıntı artışı oluyor çünkü
eed21 rabiames Hayır bir kez öyle çıktı hissetmiyordum sonra iki gün evde sancı çektim geçti ara ara sancılarım olup gidiyor
su656 Sancılarınızın süresinin uzaması ve belli aralıklarka tekrar gelmesi lazım. Açıklık muayenesi sonrası lekelenme ve bel ağrısı normal demişlerdi. İsterseniz sıcak suyla duş alın hatta imkan varsa sıcak suyum içinde biraz oturun.