beyzzsenturkkk Eboz ben sıcak suya limon sıkıp içiyorum öyle bi durumda yumuşatıyor mikrobu kırıyor ama bi kaç saate yine aynı oluyor
su656 Eboz tuzlu suyla gargara yapın, bir de balın içine bir kaç damla limon sıkıp yiyebilirsiniz. Geçmiş olsun
beyzzsenturkkk Eboz ben tüketiyorum sadece ıhlamur falan içmiyorum çok limon tüketmek de tansiyonu düşürüyor