ygzmom Benimde 1 mart sabah test yaptım awox ilk idrar değil ama 3 4 dakikada çıktı hafif pembelikte var ama 6 aydır o kadar yalancı pozitif gördümki bilmiyorum awox yapıyormu 🫠
ygzmom Ftmn123- bende kendime söz vermiştim ama gene tutamadım ya bu ay diğerlerinden farklı belirtiler yaşayınca umutlandım
Sysymom Ftmn123- hadi bakalım inşallah hayırlısı olsun doğru olan beklemek aslında da ben dayanamıyorum işte
Ftmn123- Sysymom Ya mesela bu sefer adetime 2 gün kaldı fakat sivilcelenme yok nede bir belirti falan yok inşallah olur bu ay bekleyeceğim?
ygzmom Ftmn123- benimde hep sivilcelenme olurdu yok, ve çok acıyor göğüslerim bu kadar hiç acımazdı birde vücut ısısına bakıyorum yumurtlamadan beri hiç düşmedi normalde adet yaklaşınca düşerdi ısı benim
mutluuuannemmm Kızlar merhaba ben 3 aydır evliyim ama çocuk düşünüyoruz ilişkilerim hep korunmasız oldu bu ay sağlık ocağında tüm değerlerime baktırdım herşey iyidi sadece demir eksikliği ve folik asit yazdı doktorum döngünün 12 günü sol kasığımda batmalar oldu sonra 14 günü kaşık bitti afedersiniz ama sıvı akıntım oldu idrar kaçırmış gibi sonra azaldı o akıntı ertesi günlerde şuan 16 gündeyim
munevverr42 Benim de bat 28, 4 gündür kasıklarım ağrıyor normalde adet olacağım zaman ağrırdı ertesi gün olurdum göğüs hassasiyeti de var adetteki gibi,mide bulantısı arada oluyor iki gündür de baş ağrım var ,akıntım da var ,inşallah güzel haber alırız🌸
merveasdf @Sysymom @ygzmom @mehtapp7 @munevverr42 @Ftmn123- @mutluuuannemmm Ben sabah test yaptım yine fotoğrafta bile görünmüyo öyle silik çıktı dpo 10. Gündeyim doktorum progestan vermişti 10 günlük bugün sonuncuyu içtim ilaç bittikten bir hafta sonra adet olmazsan gel kan ver demişti acaba acele mi ediyorum test yapmak için
munevverr42 Leke geliyor gibi sanki çok açık kahverengi gelmiş gibi varla yok arası inşallah yerleşme kanaması falan olur 😕