Kızlar hayırlı sahurlar, 26. haftanın son günlerindeyim. Allah izin verirse 3. trimestera girecekmişim sonraki hafta. Dün gece itibariyle o kadar sık idrara çıktım ki dakikada 1 diyebilirim. Tamam 3. dönemde bu sık olacak biliyorum ama bu kadar mı sık olacak? 11.30′da yatağa girdim ve tuvalet nedeniyle uykuya dalmam 1.30′u geçti. 05.30′da kalktım, şu an 46 geçiyor ve 5 kere gittim. Afedersiniz böyle anlatıyorum ama normali bu mudur, o yüzden. Oğlumun aşağı sık sık vurduğunu da hissediyorum. Tuvalete çıktığımda bazen evet yapıyorum bazen de çok az damla şeklinde. Bi yardımcı olur musunuz