beyzzsenturkkk gece bi ağrı girdi sol bacağıma hiç bişey de yapmadım ama geçmedi ve diğerine göre bi tık daha şiş duruyor uykumdan uyandım hala ovalıyorum karıncalanıyor çok acıyor neden geçmiyor tek bacağımda var üstüne basamıyorum 27+3üm
busu1 beyzzsenturkkk Bende de sağ bacak içten kaşınma kasılma gibi oluyor germek istiyorum böyle ağrı desen ağrı değil değişik bir kafası var magnezyum içip uyumaya çalışıyorum 27+1
glnzkrkmz beyzzsenturkkk magnezyum alıyor musunuz? almıyorsanız doktorunuza söyleyin o yazsın ve size iyi gelecek tek şey o 🥹çünkü aynı durumu bende yaşadım
beyzzsenturkkk hanimhanimcik geçmezss gideceğim bekliyorum su an uyumadım hala kramp gibi değil cunku
hanimhanimcik busu1 seninki huzursuz bacak sendromu canım çoğu gebelikte olur, ama bacağın şişmesi anormal bir durum
beyzzsenturkkk busu1 magnezyum kullanmıyorum ne zamandır kramp olsa anlarım ama bu sanki üstüne oturmusum gibi bi uyuşukluk ve bilekten itibaren ayağım şiş duruyor internette garip şeyler yazıyor kendimi korkutmak istemiyorum gideceğim bi kaç saate
beyzzsenturkkk busu1 bugun gidemedim misafirlerim vardı yarına randevum var söyleyeceğim bugün cok zorladı beni