hilalnurr Gün kan testı verdım devlet hastanesınde 0.1 cıktı negatıf bugün yarın olurm dedım gectım ama 10 gün daha olmadım yıne sağlık ocagında kan verdım bu sefer 2.0 cıktı anlamadım yanı yumurtlamam gec olmus herhalde bu surecte ılıskıde oldu denk geldımı bılmıyorum regl gunum kaydı muhtemelen ya da bu ay hıc yumurtlama olmadı farklı labaratuvarlarda farklar oluyor mu bu sekılde
Esmanurakbass hilalnurr canım artışı takip et 5in altı negatif kabul ediliyor olmazsan 3 gün sonra tekrar ver artmazsa kimyasal gebelik de olabilir
Keziban hilalnurr bazen olabiliyor ben de. 2 hafta gecikmişti kadın doğuma normal muayene olun en kötü adet söktürücü verirler
Esmanurakbass Benimde adetim 15 gün gecikti test verdim 2.67 çıktı Sonra olmadım bı 3-5gun sonra tekrar kan verdim 4.59 çıktı sonrada adet oldum muhtemelen tutunamadı