iskenderileyda8695 Selam arkadaşlar 20+5 ken detaylı ultrason yaptırdığımda mide cebi normalden küçük takibi önerilir diye sonuçlanma çıkmıştı doktoruma sonucumu gösterdiğim de çok önemli bir durum değil sonradan gelişir dedi şuan 30 haftalık hamileyim doktora söyledim ne durumda diye ultrosona baktığında hala küçük dedi anne karnında yapılacak bir durum yok doğduktan sonra hala aynı durum olursa ameliyat dedi ciddi bir operasyon dedi çok korkuyorum hergün ağlıyorum uyku uyuyamıyorum yardımcı lütfen
Ikosa iskenderileyda8695 ay yok cnm üzülme sen üzüldükce bebişinde etkilenir. Bak bana kalbinin sol tarafı küçük dediler hayatı risk vs dediler aklım cıktı neler yasadım bi ben biliorum. Bebek büyüdükce yavas yavas kapanıo fark. Sen dua et kalbini ferah tut Allah ın izniyle düzelir.
iskenderileyda8695 Ikosa canım gerçekten napıcağımı bilmiyorum salak gibiyim aynı mesajın beni çok rahatlattı ama bir sonraki randevuda hayırlı haberler almak için sabırsızlanıyorum inşallah herşey umduğum gibi olur 🙏🙏🙏
Ikosa iskenderileyda8695 inşallah güzel haberler alırsın cnm. Sen gönlünü ferah tut bebişinde üzülmesin bol dua et. Allah sifasını versin bebişinin 🙏🙏
iskenderileyda8695 Ikosa aminnn canım benimm inşallah elimden dua etmekten başka bir çare gelmiyor iyi dileklerim için çok teşekkür ederim allahım hepimizin çocuğuna sağlık sıhhat versin 😘😘😘